Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Ingela - 30 juni 2008 16:55

I morse fick jag kontakt med min handläggare på FK. Det var, som jag misstänkte, ett standardbrev som hade gått ut. Vi pratade en stund och var helt överens om att jag fortsätter som hittills. Skönt att det löste sig så smidigt ändå men tänk hur mycket smidigare det skulle kunna varit om handläggarna hade resurser att behandla oss som individer i stället för ett fuskande kollektiv som ska jagas till varje pris. Men någon bättring är dessvärre inte att vänta förrän vi har fått möjlighet att välja en annan politisk ledning för vårt land.


Det fick bli ett samtal till Telia också. Rätt var det var i morse knäppte det till och blev ett kortkort strömavbrott och sen vägrade bredbandsmodemet att fungera. Det gick att hjälpligt koppla upp sig med det mobila bredbandet men det var ju inga Stockholmshastigheter det lyckades prestera precis. Lyckades leta rätt på det gamla modemet så vi kunde utesluta fel på stationen, så nu får jag vackert vänta på ett nytt modem. Och trassla ut alla ledningar igen eftersom jag redan gett bort min trådlösa router. Är det inte det ena så är det det andra...


I morgon ska jag och Hemske Harald visa upp oss igen, vilket alltid känns lite pirrigt. Utslagen på huvudet har varken blivit bättre eller sämre men jag "strutsade" lite idag och tänkte att jag väntar till i morgon när jag ändå ska dit. Kanske inte så jättesmart men jag orkade inget annat. När jag nu äntligen hade masat mig iväg till jobbet ville jag hellre vara där och få undan lite måsten och vara lite social.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards