Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Ingela - 4 augusti 2008 18:39

Riktigt skönt är det att vara hemma igen, fast jag är ändå glad att jag åkte in igår. Det visade sig att det hade varit fem timmars strömavbrott under eftermiddagen och det var jag gärna utan. Det verkar vara en tidsfråga innan strömmen går idag också. Det är ständiga frysningar på TVn och det blåser rejält.


Idag var det inte så ödsligt på jobbet. Det var skönt att få undan det nödvändigaste och väldigt trevligt att gå ut på stan och äta lunch för en gångs skull. Lite shoppande blev det också. Nån korkskalle har bestämt att hela Drottninggatan (åtminstone delen mellan Sergels Torg och Kungsgatan) ska vara till för ungdomar, vilket innebär att DEA är utsparkade från Hötorgshuset i PUB från och med sista augusti. Redan idag började deras utförsäljning med 70 procent på alla varor. I och för sig trevligt att få tag på billiga kläder men jag hade föredragit att dom hade fått vara kvar.


På sjukfronten inte mycket nytt. Smaklökarna har kämpat sig till liv igen och det värsta av plåtsmaken är borta. Magen är som den är och det känns verkligen att jag inte har sovit middag idag.


I morgon är det kirurgkonferens. Jag skulle vilja vara en liten fluga på väggen och få höra vad som sägs men det är väl bara att vänta på att så småningom få en kallelse från St Göran. Jag kan ju alltid trösta mig med att jag får åka in till Norrtälje och ta ett blodprov. Hurra!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards