Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Ingela - 7 augusti 2008 19:55

Det ha gått fjorton veckor idag. Bara fyra kvar. Och med lite tur, något mindre. Det beror ju helt på hur det blir med biverkningar efter nästa cyto. Men ändå. Fjorton veckor! Undrar vart dom egentligen tog vägen... Jag börjar bli riktigt nyfiken på resultatet av kirurgkonferensen. Hoppas att jag, om inte förr, får veta något vid återbesöket nästa vecka. Det känns som om gifterna har tagit ännu lite på Harald men osvuret är bäst.


Idag jobbade jag heldag. Lite trött var jag frampå eftermiddagen men inte värre än att det gick att hantera. Vi sover i stan inatt också, så det får bli blodprov på Odenplans läkarhus i morgon. Sen är det nog säkrast att fly fältet. Dels är det 08-fest eftersom det är 080808, vilket lär betyda mycket folk, och dels ska det tydligen komma rätt mycket regn i morgon också.


Möttes förresten av ett mycket sorgligt besked i morse på nätet. Yokers pappa Sigvard finns inte längre. Även hundar drabbas av cancer och tyvärr är det ganska vanligt just hos bernern. Vad kan man säga annat än att det är en j-la sjukdom... Sigge, du fantastiska charmtroll, ha det så bra med tjejerna i hundhimlen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards