Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Ingela - 12 augusti 2008 20:18

Mycket riktigt. Elva timmars arbete tog ut sin rätt. Trots att jag la mig tidigt i går och sov drygt åtta timmar, var jag redigt trött hela förmiddagen. Och på rätt dåligt humör. Jag hängde kvar till lunch i alla fall. Annars hade det antagligen inte blivit annat än mackor idag. Dessutom är det kul att få lite sällskap när man äter. Det känns ändå som om dagens trötthet var ett rimligt pris för gårdagen. Jag fick liksom känna att jag är med i matchen igen efter sommarens dvala.


Efter lunch åkte vi hem och spenderade resten av dagen med att vila. Nu när äntligen alla biverkningar utom dom svullna vristerna och handlederna har gett sig, kom naturligtvis klimakterievallningarna igång i stället under kvällen. Det är roligt nästan jämt i cancerlandet. 


I morgon ska jag se till att fylla kylskåp och skafferi så jag klarar efterverkningarna av cyton på fredag. Jag ska också passa på att städa lite. Och kanske vila en stund. Sen bär det iväg till storstad och jobb igen.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards