Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Ingela - 13 augusti 2008 19:43

Det var lite dåligt med sömn i natt. Dels låg jag och tittade på So you think you can dance (kunde inte låta bli att hänga med till slutet) och dels har jag vaknat ett antal gånger. Vi tog det lite lugnt på förmiddagen. Det enda produktiva jag gjorde var att åka ner till ICA och handla.


Vid halvettiden åkte vi mot stan. Lunchen blev en hamburgare, i bilen såklart. Tillbringade sen några timmar på jobbet, innan det var dags för lite vila igen. I kväll har jag storhandlat. På nätet. Jag tyckte det var dags att testa Coops Mataffären, så nu har jag beställt hem en massa varor som ska levereras i morgon kväll.


Jag har tvättat min peruk också. Det börjar bli riktigt tjatigt att bara mötas av äggskalle alternativt äggskalle med buff i spegeln, så jag tänkte att jag åtminstone skulle testa att ha peruken någon dag. Kanske i morgon. Det beror på hur det känns då. I morgon blir en lång dag. Först ska jag hänga på låset för att ta blodprov halvåtta, på Radiumhemmet som äntligen har öppnat efter semesterstängningen. Efter det får det bli frukost i deras servering, inklusive 16 Betapred, och sen är det läkarbesök halvtio. Ny läkare igen. Sen är det bara att kasta sig in i bilen för att hinna till ett möte på jobbet som börjar redan tio och som håller på till tre. Och då är det nästan dags att fylla på med ytterligare 16 Betapred. Det gäller att passa på och sova i natt.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards