Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Ingela - 20 augusti 2008 16:56

Tänk att det svåraste i bloggskrivandet är att komma på en rubrik. Framför allt när man ska skriva om dom långa, tråkiga dagarna. Idag var det lite lättare i alla fall. Hotet om insomningstablett gjorde tydligen nytta. Jag somnade vid tiotiden. I och för sig vaknade jag efter ett par timmar och kände mig halvt medvetslös men jag lyckades somna om efter att ha varit uppe en stund. Och sen sov jag till fem. Lite matt och trött var jag under förmiddagen men jag bestämde mig för att lämna hundarna hemma och ge mig ut på äventyr.


Med hjälp av The Real Group och Electric Banana Band började jag känna mig riktigt pigg och Filarfolket visade sig vara en äkta energikick. Och nostalgitripp. Jag får erkänna att jag körde som en biltjuv. Fort gick det. Inte så fort att körkortet var i fara, men ändå. Nu var det nästan tomt på vägen, så det må väl vara hänt. Det var inga problem att orka till Bro för att köpa hundmat, inte heller att ta sig därifrån till KS.


Mammon gick hur fort som helst. Jag hade tid 13.10 och var klar 13.20 Nu är Harald förevigad igen, förhoppningsvis för sista gången, och det ska bli spännande att se hur stor dom tycker att han är nu. Men det får jag inte veta förrän om en vecka. På vägen ut träffade jag min kontaktsköterska, så då fick jag ytterligare en chans att tala mig varm för att strålning bör ske så fort det bara går.


Biltjuvstakterna satt i på hemvägen. Jag stannade till i Arninge och handlade lite och sen var det bara att gasa på. Sista milen var det rena rama rallyt genom skogen. Man måste ju få ha lite kul ibland, eller hur. Och så gäller det att passa på när man inte behöver ta hänsyn till varken två- eller fyrbenta passagerare.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards