Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Ingela - 21 augusti 2008 19:18

Jag hade bestämt långt i förväg att jag skulle åka in till jobbet idag på eftermiddagen eftersom vi skulle ha ett möte i morgon. Jag hann inte mer än innanför dörrarna till lägenheten förrän mobilen ringde. Det var Göran som är sjuk. Vi kan inte gärna köra mötet utan honom, så det var bara att ställa in. Jag funderade lite fram och tillbaka men bestämde mig för att stanna i stan i alla fall. I morgon är det blodprov igen och dessutom dipparedan, så jag kan lika gärna vänta med att åka hem tills jag har fått provresultatet. Lite orolig är jag. Jag har känt mig lite allmänt hängig, haft lite ont i halsen och magen börjar krångla igen. Bara det inte blir en helg till på Radiumhemmet, nu när jag har klarat mig ända sen pingsthelgen. Någon feber har jag inte, så hoppet står till att det är åskan som orsakar hängigheten.


Det kom nämligen en rejäl åskskur förut. Naturligtvis precis när hundarna skulle få mat och kvällsrastning. Jag erkänner att det inte blev någon lång promenad, vilket inte verkar bekymra Yoker och Busan. Regn och blåst tillhör inte deras favoritväder, precis. Inte mitt heller.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards