Alla inlägg den 6 september 2008

Av Ingela - 6 september 2008 19:48

Det blev visst bara vila idag. Ingen ork till städning eller andra nyttigheter. Jag har i alla fall gjort i ordning hundarnas mat och packning inför kollobesöket.


Regnet har strilat ner hela eftermiddagen. Jag tycker nästan synd om grannen som har stor 40-årsfest. Fast bara nästan. Om ca två timmar är det aviserat fyrverkeri, så då får jag ligga med en skakande hund i sängen. Det ska bara hålla på i en kvart, har dom lovat, så det är väl bara att hoppas att det blir så. Och håller dom på längre, kan det gärna ösregna hela natten.


Det är en till som fyller år idag och det är Yoker. Sex år minsann. Och det höll jag på att glömma mitt i alltihop. Stort grattis till mattes älskling!


Igår kväll upptäckte jag att jag inte har ett hårstrå kvar på benen och knappt några på armarna. Undrar när det hände. Under armarna, däremot, har det börjat växa så smått. Det kunde jag i och för sig gärna vara utan.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards