Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Ingela - 1 januari 2009 13:20

Alla smällande grannar tog nog ut sig igår för idag har jag hört en enda liten smäll. Och fram till ca halv ett var det fullständigt knäpptyst ute. Vi är rätt trötta vi också. Det tog ett tag innan vi somnade om efter det största oväsendet vid midnatt. Men nu är det värsta över för den här gången. Hoppas jag.


Lite kallare är det idag men fortfarande strålande sol. Vi har klarat av dagens långpromenad och jag sitter just och pular med lite jobb, i väntan på Ivanhoe. Det är visserligen många år sen jag tappade räkningen på hur många gånger jag har sett den filmen. Särskilt bra är den väl inte heller. Men det hör till, även om man numer måste plågas med reklamavbrott.


Så nu återstår att se om tårarna ska börja rinna under filmen. Jag har nämligen insett att det nog kan vara en av biverkningarna av Tamoxifenet. Jag har väl i och för sig alltid haft lätt för att fälla en tår till sorgliga filmer men på senaste tiden har det blivit riktigt illa...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards