Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ingela - 11 januari 2009 15:24

Efter tisdagens chockbesked på vågen, bestämde jag mig för att ta tag i det hela. Så nu har jag ätit mindre och rört mig mer och belönades alldeles nyss med åtminstone ett tappat kilo. Det är bara att hoppas att det något sundare livet ger effekt på sömnen också. Jag sover fortfarande väldigt dåligt. Inga som helst problem med att somna men när jag vaknar sen mitt i natten, så tar det timmar att somna om. Den enda ljuspunkten är att den vakna stunden kommer senare och senare, så det är på rätt väg i alla fall.


Idag har jag haft en illamåendedag igen. Inte så illa att jag behövde ta medicin men tillräckligt mycket för att bli åksjuk när jag körde in till stan. Än så länge går det att hantera biverkningarna av Tamoxifenet, tycker jag. Riktigt bra till och med. Utom möjligen det där med att stortjuta så fort det visas något som ens påminner om sentimentalt på TV. Helt seriöst, vem grinar till "Lilla huset på prärien"...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards