Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Ingela - 27 mars 2009 19:35

En ganska bra sammanfattning på läget. Tidpunkten börjar närma sig när jag inte riktigt kan blunda för att jag inte sover ordentligt. Det sätter sina spår, både fysiskt och psykiskt och det kanske inte ens är nödvändigt? Om det nu är en biverkning av Tamoxifenet, så kanske det går att rätta till med nån annan medicin? Men jag prövar mig fram ett tag till...


Igår var jag och Lise-Lotte på en upplevelse! Thomas diLeva. Inte konsert. Inte föreställning. En upplevelse i nuet! Jag är helt fascinerad över att jag gapskrattade gång på annan. Jag har liksom alltid gillat diLeva, mitt i allt flum, men inte riktigt förstått att han har en guldhumor (och distans till sig själv och sin egen uppenbarelse). Vilken kväll!


Och dessutom, kvällen innan bjöd Thomas på två fribiljetter, att delas ut på Cancertjejer. Egentligen gick han ut på Facebook och erbjöd tio biljetter till den som motiverade bäst. Jag skickade ett mail och argumenterade för våra drygt 900 cancerdrabbade tjejer och det gav oss alltså två biljetter. Det blev A och hennes fästman som fick chansen att göra något annat än att oroa sig inför röntgen. Ljus och Lycka - och Mod och Styrka, Thomas!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards