Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Ingela - 8 juni 2009 17:55

Idag var det dags för bentäthetsmätningen. Väldigt odramatiskt liggande på en bänk medan en apparat rörde sig över kroppen och scannade in ett antal bilder. Fort gick det också. Och jag fick komma in en kvart före utsatt tid, så det är väl bara att känna sig nöjd med det äventyret. Jag lär inte få nåt svar förrän vid nästa återbesök i augusti, antar jag. Om det nu inte skulle visa sig att jag redan är benskör, förstås, men det finns absolut ingen anledning att tro att det skulle vara så. Den här mätningen är ju för att skapa ett jämförelsetal.


Annars kan jag bara konstatera att det ännu en gång har straffat sig med att ropa hej... Tre dagar tog det efter det senaste inlägget och sen var illamåendet tillbaka. Fast bara i några dagar. Och det kanske egentligen berodde på förkylningen. Om det nu är en förkylning jag har. Läser jag i FASS så finns dom flesta förkylningssymptomen med på listan över biverkningar... Utom ont i halsen! Och det har jag. Också. Alltså måste det vara en vanlig förkylning, eller hur?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards