Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Ingela - 6 augusti 2009 21:11

Lite jobb och lite mer semester. Jag har ju gott om semesterdagar eftersom hela förra sommaren gick åt till cellgiftsbehandlingen. Och när jag väl piggnade till efter den och efter operationen var jag ju bara sugen på att komma igång på riktigt med jobbet igen. Nu försöker jag ändå se till att det går åt lite dagar. Jag började så smått med att jobba tre dagar den här veckan men avslutar med några lediga dagar. Hoppas att kunna göra detsamma nästa vecka.


Vi har kommit en bit in i augusti och det är dags att dela ut 310 stjärnor i himlen! Jag är förmodligen väldigt tjatig men jag förstår inte riktigt hur det kommer sig att jag fortfarande har besökare i bloggen. Det är ju inte precis så att jag skriver särskilt mycket längre. Och det jag skriver, när jag väl skriver, blir ju bara tråkigare och tråkigare. Tycker jag själv i alla fall. Kanske är det så att det kommer nya läsare som läser gamla inlägg? Oavsett vilket har jag bestämt mig för att låta bloggen ligga där den ligger. Kan den vara till nytta för någon så är det väl bara positivt. En och annan uppdatering lär det väl bli. Redan nästa vecka är det dags för bröströntgen och nån gång i september är det besiktning igen. Men jag tänker inte planera för något annat än att få en godkändstämpel även denna gång! :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards