Alla inlägg den 21 september 2009

Av Ingela - 21 september 2009 18:42

Mycket annat finns väl inte att säga om dagens invägning... fast lite konstigt var det faktiskt. Visserligen har jag syndat hela helgen men syndandet inbegrep skolkning från tränandet. Och då borde nettot ligga rätt nära +-0. Det gjorde det inte :-) Riktigt än är vi inte där jag är beredd att skylla på dom fulgula heller... Nåja, det är sex veckor kvar av utmaningen och skam den som ger sig. Men om almanackan ska fyllas i samma takt som idag (nu är det "efter kongressen" så det räcker), lär jag nog få köpa en träningsmaskin till lägenheten också...


Idag köpte jag silverschampo, så då får vi se i morgon om håret möjligen blir lite mindre gult. Det skulle verkligen inte göra något.


Den nya medicinen har inte ställt till med några större bekymmer, som det verkar. Magen var ju kass under första dagarna men när jag insåg att jag i alla fall kunde äta Pepcid efter första dagen blev det något lindrigare. Tre dagar kvar till nästa tablett, så det är väl bara att hålla tummarna.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards