Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ingela - 3 november 2009 20:30

Ny månad och dags för traditionell stjärnutdelning. 520!!! Oj, så många det blev i oktober! Lite av förklaringen finns väl i min irritation och min snöpligt avsnoppade mailväxling med LIndex. En och annan hittade hit tack vare det. Men väldigt många verkar ha kommit genom googlande. Och det kanske är så att i oktober är det extra många som googlar om bc, olika symptom och behandlingar. Vad det nu än är som ligger bakom alla besök från er 520, har ni naturligtvis förtjänat varsin stjärna i himlen!


Apropå stjärnor i himlen börjar jag snart fundera på om det inte vore mer givande att ägna nätterna åt att försöka räkna dom än att försöka sova... Men jag insåg i bilen på väg hem att det är fullmåne. Och av nån outgrundlig anledning verkar det vara extra svårt att sova när det är det. Så jag väntar väl ett tag till innan jag ger upp.


Förutom den envist värkande axeln (som jag ju verkar rätt skyldig till själv genom envist pianospelande...) har faktiskt kroppen mått rätt bra i ett par dagar. Förhoppningsvis har nötandet på crosstrainern börjat ge lite resultat. Nånstans. För på vågen blir det inga resultat. Annat än att jag troligtvis hade gått upp rejält utan träning. Och att jag väl faktiskt får erkänna att det är något svårare att gå ner i vikt om man då och då kastar i sig en näve jordnötter. Eller andra onyttiga små godsaker. Även om man tränar...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards