Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ingela - 2 mars 2010 19:38

Förkylningen hänger i. Idag var jag i Oslo över dan och det var inte särskilt kul att flyga, särskilt inte när det var dags att gå ner för landning. Annars var det en rätt lyckad, om än något ineffektiv dag. Inför min lediga vecka som börjar på torsdag ligger jag rätt pyrt till. Jag hann inte alls det jag hade planerat under förra veckan, så nu kan jag faktiskt bara försöka övertyga mig själv om att man faktiskt får vara sjuk ibland. Och faktiskt får man vara ledig nån gång också. Världen går inte under för det. Om jag däremot aldrig är varken sjuk eller ledig, är det rätt stor risk att just min värld går under...


I tidsrusningen inryms också ett månadsskifte och naturligtvis utdelning av stjärnor i hinlen. 543 stycken till alla er som tog er tid att besöka min blogg under februari. Tack!


Och en extra stor och varm stjärna var till Lilla H och alla andra som kämpar. En vän till Lilla H har startat en insamling och jag vill gärna uppmana alla att ge ett bidrag:


http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2239



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards