Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ingela - 7 mars 2010 16:53

Veckor av hemlighållande och smygande är över! Jag sitter just nu i en fåtölj hos mina nya vänner Ron och Carla. I Lindsborg, Kansas! Vi är lite trötta efter en lång dag, en härlig kväll och alldeles för lite sömn.


Och hur hamnade jag här då? I en liten stad med drygt 3 000 invånare och ett oräkneligt antal dalahästar i alla dess former och färger. Jo, en av mina bästa kompisar flyttade hit för cirka tjugo år sen och i år är det ju stora femtioårsåret för vår årskull. Hennes bror mailade mig för ett tag sen och ville att jag skulle spela in en videohälsning. Jag funderade i ett par dagar och svarade sen att jag nog hellre ville komma på festen. Och så blev det. Hon fyller inte förrän nästa månad, så det var ett tvättäkta surpriseparty och när jag dök upp med min nya fina fiol, var det verkligen en surprise!


Och nu ska vi snart sammanstråla för att uppliva gamla minnen och spela, spela och spela lite till. Detta är vad jag kallar att leva i nuet!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards