Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ingela - 4 januari 2011 18:14

Jag hoppas att det är så i alla fall och inte tvärtom. Igår kväll kändes det som väldigt många steg bakåt. Sköterskan var väldigt nöjd med hur rodnaden hade gått ner. Däremot tyckte hon att vi skulle in och rota med stora sprutan. 55 ml blev det den här gången. Eftersom det var en hel vecka sen sist var det åtminstone mindre än totala mängden veckan innan det. I stället för att lätta på trycket, mådde jag bara sämre och sämre igår. När det väl var dags att sova, kunde jag varken ligga på rygg eller sida längre än nån halvtimme. Jag fick varva med att sova halvsittandes i fåtöljen. Det blev inte mycket sömn inatt, precis. Och i morse var rodnaden betydligt mörkare igen.


Idag har det åtminstone gått åt rätt håll. Och när jag läser igenom dom senaste inläggen ser jag ett mönster. Varje gång dom har dränerat mår jag riktigt risigt i upp till ett par dagar. Så nu har jag bestämt mig för att det är så även denna gång. Och tänker inte oroa mig det minsta för vad som kommer att hända när jag tar sista (?) antibiotikatabletten på torsdag. Den dagen, den sorgen. Och det kan ju faktiskt gå alldeles utmärkt! Och med lite tur har mängden minskat ännu lite till när jag ska på nästa återbesök på måndag. Fler steg framåt!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards