Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Ingela - 31 januari 2011 17:07

Jag blev glatt överraskad idag. 20 små ynka milliliter var dagens skörd i storsprutan! Ett stort steg i rätt riktning. Fortsätter det så här kan jag ju nästan börja drömma om att slippa sitta och åka till kliniken varje vecka (peppar, peppar). Det här behövde jag. Att få se nån sorts ljusning vid horisonten. Det har tärt rätt rejält på krafterna det här, både fysiskt och psykiskt.


Apropå fysiskt, har jag bestämt mig för ett nytt försök att minska i vikt. Eftersom jag inte får träna, kan jag göra ett nytt försök med LCHF-mat ett tag. Går det så går det. Behövs gör det i alla fall. Helst skulle jag naturligtvis få komma igång med att träna men nu är det som det är.


I morgon är jag bjuden på frukost. Det är lansering av 1177:s cancertemasida. Jag vet inte om jag är inbjuden som administratör för Cancertjejer eller för att jag är intervjuad men jag tänker gå dit oavsett vilket. Jag lär finnas med i två artiklar men har hittills bara hittat den ena:


http://www.1177.se/Tema/Cancer/Forsta-tiden-efter-beskedet/Beratta-for-andra/Reportage-Bloggen---ett-redskap-vid-sjukdom/



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards