Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ingela - 12 april 2011 18:15

Det var nog först när jag kom hem i fredags eftermiddag som jag riktigt förstod hur mycket jag längtat efter detta. Det blev till slut väldigt mycket av varan bara vara. Jag insåg rätt snabbt att den som har absolut snöskottningsförbud kanske inte ska ge sig på att såga enar. Dom är ju ändå döda, så det gör varken till eller från. Visst hade det varit bra om jag hade hunnit släpa ner dom till eldningshögen inför föreningens städhelg men någon katastrof är det ju inte om dom får vänta till i höst med att eldas upp. Ett litet orosmoment är vattnet. Det finns fortfarande ett mikroskopiskt hopp att det sitter en ispropp någonstans. Annars läcker det. Men det problemet bestämde jag mig för att spara till nästa helg. Städat blev det i alla fall. Och som sagt stora portioner av bara vara. Jag fick till och med sova ovanligt mycket i två nätter. Bara en sån sak.


Idag har det gått två veckor sen senaste tömningen och nu börjar det vara på gränsen. Men jag ska försöka dra ut på det lite till den här gången. Förr eller senare måste väl ändå kroppen börja förstå att det ingår i paketet att ta hand om den här vätskan på egen hand. Helst förr. Om inte nästa operation ska börja ligga i farozonen.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards