Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Ingela - 27 juni 2011 20:17

Jag åkte in en sväng till stan igår. Dels hade jag glömt min bankdosa och några papper som jag behövde men jag tänkte också passa på att sova lite mer koncentrerat i den lite mjukare sängen. Hjärnan var den enda kroppsdelen som verkade tycka att det var en bra idé. Som vanligt somnade jag utan problem vid halvtio och sov nån timme åt gången till halvtolv. Sen var det kört fram till halvfem. Och om det normalt sett är klent med bra TV-program på nätterna, kan jag lova att det är rena skräpet så här i semestertider. Tack vare just semestern, kunde jag ändå ligga kvar lite längre och fick ihop dryga fyra timmars sömn i alla fall.


Undrar hur det blir nu när värmen är tillbaka? Inte bara med sömnen, utan med allt skavande mot sår och ärr. Redan idag har det skavt lite mer. Konstigt nog är det som lindrigast när jag är ute och powerwalkar. Synd att jag inte orkar göra det hela dagarna. Då skulle jag förmodligen sova av ren utmaning på nätterna. Jag orkar i alla fall längre och längre promenader. Alltid något.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards