Alla inlägg den 2 november 2011

Av Ingela - 2 november 2011 21:09

I dag fick jag ännu ett svar. Det känns som att vi gått in i en fas där vi faktiskt respekterar och lyssnar på varandra, jag och Läkemedelsverks-xx och vi för ett rätt vettigt resonemang. Det betyder på intet sätt att vi är överens. Än så länge. Men för min del underlättade det onekligen väldigt mycket att hon inledde med att erkänna att hon levererade ett standardsvar. Första gången. I svar nummer två var det mer följdfrågor och ett försök att beskriva dom komplicerade regelverk som styr komplicerade organisationer, när det gäller sjukvård och läkemedel. Jag tror jag låter vårt meningsutbyte fortsätta i lugn och ro ett par dagar till innan jag fortsätter att referera.

Fast en del av hennes senaste mail vill jag ändå delge alla. För den som i egenskap av privatperson vill rapportera biverkningar av olika mediciner, rekommenderas


https://owamail.seko.se/exchweb/bin/redir.asp?URL=http://www.lakemedelsverket.se/malgrupp/Allmanhet/Biverkningar/Rapportera-biverkningar-/


Och det rekommenderas å det varmaste att rapportera. Om det är både jag och xx helt överens!



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards