Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ingela - 28 november 2011 20:39

Idag är det exakt ett år sen jag gjorde rekonstruktionsoperationen. I fredags var det ett halvår sen förminsknings- och ärrkorrigeringsoperationen. Det här innebär att jag är fri från alla restriktioner. Rent teoretiskt alltså. Nu ska det enligt konstens alla regler vara fritt fram att till och med använda bygel-BH. Jo, och jag har hört den där om Rödluvan och vargen också...


Sanningen är ju att jag ligger någonstans mellan sex och nio månader efter i tidsschemat och jag börjar seriöst att tvivla på att jag någonsin kommer att komma ikapp. Kanske är det dags att inse att åtminstone den första operationen faktiskt inte blev lyckad. Kanske är det dags att ägna lite tid åt att se om det kan finnas en plan B. Att inte bara passivt invänta bakslag efter bakslag utan göra ett försök att ta över kontrollspaken och ställa lite krav. Det skulle onekligen vara lite mer likt mig själv.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards