Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Ingela - 17 januari 2012 18:59

Att det ska vara så svårt att lära sig. Ge mig ut och långpromenera i skor som jag knappt haft på mig sen förra vintern. Bara Norra Bantorget-SöS i ena riktningen hade väl räckt som långpromenad betraktat. Och jag brukar ju faktiskt få benhinneinflammation. Grattis på mig. Nu fick jag liksom några nya ställen att ha ont på. Och några promenader har det inte riktigt varit tal om dom senaste två dagarna...


I går lät jag mig transporteras både till och från SöS och i dag blev det bilen. Då hann jag med en sväng ut till klostret för att kolla mammas post också. Det börjar märkas att kalendern blir mer och mer fullbokad men i morgon borde jag kunna ta mig loss för att kunna vara med när dom går ronden. Hoppas jag. Allt blir så mycket lättare då. Eller svårare, beroende på från vilket håll jag väljer att se det. Tydligare blir det i alla fall.


Mitt i alltihop damp äntligen kallelsen ner i går till min egen undersökning. På torsdag är det dags för ultraljud och eventuell biopsi. Lite snärjigt blir det men jag har lovat mig själv att mina undersökningar och eventuella behandlingar går före allt annat. Allt annat. Så då får jag väl bli sen till konferensen i så fall. Är det någon som tycker att det är fel prioritering erbjudes härmed möjligheten att "walk a mile in my shoes". Om inte annat får ni väl en präktig benhinneinflammation på kuppen. ;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards