Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Ingela - 26 maj 2012 19:24

Jag har ju skrivit att jag någon gång, när mina världar möts, kanske kommer att blogga även om den andra världen. Där jag lever mest som vanligt. Idag känns det som läge för det. Idag har det nämligen inte alls varit som vanligt i den andra världen. Idag har jag fått ett helt otroligt stort förtroende. Jag har blivit vald till LOs andre vice ordförande. Omtumlad, stolt och ödmjuk. Så sa jag i mitt tacktal och så känns det verkligen. Förra LO-kongressen gick jag runt som en grå skugga av mig själv, med kamouflagefärgad buff. I en timme ungefär. Sen orkade jag inte mer. Och nu sitter jag här. Rätt imponerande av en bc-busa, om jag får säga det själv!


För att vi ska hinna med allt på dagordningen, kommer vi förmodligen hålla på rätt länge i kväll. Efter två dagars ökande svullenhet, bestämde jag mig för att byta ut finkläderna till lite bekvämare utstyrsel. Så nu går jag runt i bylsig munkjacka igen. Dagen till ära försedd med Ung Cancers devis på ryggen; Fuck Cancer!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards