Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Ingela - 21 juni 2012 18:50

Gamla lägenheten är tom. Bara förrådet kvar men det är det ingen större brådska med. Kalendern är också tom. I fyra väldigt värdefulla dagar i alla fall. Så nu har jag passat på att ta lite ledigt över midsommar. Jag tjuvstartade redan i går eftermiddag, med att åka ut i spenaten. Och jag mår oförskämt bra.


Trots gräspollen och fulgulpillervärk. Jag har haft en helt enorm värkvecka. Både i skelett och leder. Jag förstår inte riktigt varför det kom just nu men ont har jag haft. Och inte har det riktigt lugnat sig när jag har försökt promenera heller. Men jag tror inte att det har märkts utåt och det är i så fall precis som jag vill ha det. Jag läste ett citat hos några av mina FB-vänner, som lite avkortat var ungefär så här: "Jag ler oftare än ser ledsen ut, trots smärtan. Därför tror en del att jag inte har så ont som jag har."


Och precis så kör vi! Fast gräspolleneffekterna är lite svårare att dölja. Rinnande näsa och ögon, kli i ögonen och sjuttifjurton nysningar i rad känns rätt avslöjande. Men å andra sidan är dom övergående och bör ha gett sig om någon vecka. Och skulle dom nu inte göra det, så mår jag ändå oförskämt bra redan nu. Så det så!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards