Alla inlägg under april 2013

Av Ingela - 28 april 2013 20:00

Jag har precis klarat av en "maratonhelg", med start klockan 05.00 i fredags när jag klev upp för att hinna till Göteborg och en hel dags årsmöte. Kom hem drygt fjorton timmar senare, lätt mörbultad av SJs inte alltför ryggvänliga stolar. I alla fall är dom inte särskilt snälla mot min rygg. Efter det har jag suttit två rejäla heldagar (och lite till) på ytterligare ett årsmöte. Jag var rätt mör redan när jag kom hem i går och i dag blev det nästan lite väl mycket. Det enda ställlet som erbjöd bekväma stolar, var podiet, vilket jag upptäckte under den stund jag tjänstgjorde som mötesordförande. Gissa om jag erbjöd mig frivilligt att sitta där även nästa gång. Nu ska det erkännas att det inte bara berodde på stolen. Det var faktiskt väldigt kul att sitta ordförande också. Så även i Göteborg.


Blir jag inte vald till mötesordförande, kan jag ju alltid försöka förhandla till mig en av stolarna där uppe. Så "överlever" jag numera långa sammanträden på jobbet. Jag har en alldeles egen kontorsstol som står och väntar på mig i styrelserummet. Alla sätt är bra utom dom dåliga, liksom. Och varje värktablett man slipper stoppa i sig, är en bra värktablett.


Jag inser att det är lite väl sent att komma med stjärnutdelning för förra månaden, när nu den här nästan redan är slut. Men jag gör det ändå för att ni alla är värda varsin stjärna i himlen och för att ni som alltid är lika välkomna igen. Tack alla 570 marsläsarna!

Av Ingela - 1 april 2013 09:42

April april din dumma c-ill, jag ska lura dig i många år till!


Tänk att det idag är fem år sen jag fick bekräftat att Hemske Harald hade invaderat min kropp. Just då hade jag ingen aning om hur hemsk han faktiskt var men jag kan lova att det var illa nog att tro att han var ett par centimeter. Officiell femåring blir jag väl inte förrän i september eftersom det var i september jag opererades men ändå. Jag har överlevt i fem år! Hurra!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards