Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Ingela - 6 augusti 2008 19:41

Två dagars jobb var tydligen nog för både hjärna och kropp, för idag var det dags för vila igen. Jag sov ända till kvart i sju, vilket fick hundarna att bli väldigt konfunderade. Trots att vädret var i det närmaste perfekt har jag inte varit ute varken många eller långa stunder.


Efter hundarnas kvällsmat kände jag mig ganska pigg, så jag bestämde mig för att åka in till stan. Det tyckte tydligen inte mina berners att vi skulle göra, för i stället för att hoppa in i bilen passade dom på att rymma till grannen. Hellre det än att dom sticker ut i skogen. Nu gick det ändå smidigt att rätta in dom i ledet igen.


Utslagen har hållt sig relativt lugna. Det är bara på två ställen som dom är rejält irriterade och ömma. Det tråkiga är att jag inte vågar låta bli att smörja in hela området där dom brukar komma men det är inte värt risken. Det får väl vara kladdigt några dagar till. Annars är det fortfarande ganska lugnt med biverkningar. Jag är fortfarande svullen runt vrister och armleder. Hade hoppats att det skulle ge sig när värmen försvann men det gjorde det inte. Magen är också riktigt härligt svullen men annat är väl inte att vänta sig.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards