Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Ingela - 8 augusti 2008 20:59

Vi kände oss lite lurade av SMHI i morse, jag och hundarna. Regnet skulle ju inte komma förrän på eftermiddagen. När vi skulle ut på morgonpromenaden vräkte det ner och i stort sett hela Norra Latins skolgård var täckt av vatten. Vi var dyngsura alla tre när vi väl kom in igen.


Efter att ha varit och tagit blodprov och handlat lite, åkte vi hem och tog det lugnt. Jag har varit rejält trött idag och ögonen har börjat rinna igen. Förutom det mår jag rätt bra. Jag har faktiskt hittat en positiv biverkning mitt i alltihop också. Jag har i flera år haft besvär med en liktorn. Den sitter på högra fotens trampdyna, precis där tyngdpunkten hamnar så fort jag tar ett steg. Den har orsakat rätt stora problem eftersom det har gjort rätt ont. Högklackat är inget som jag frivilligt har tagit på mig. Mycket tid har den tagit också, med ett evigt fotbadande, filande och pillande. Utom nu under cytoperioden, då jag liksom inte har orkat bry mig om att hålla på med den. Då har den helt plötsligt lugnat ner sig och jag inser nu att jag knappt känt av den på alla dessa fjorton veckor. Alltid något.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards