Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Ingela - 9 januari 2010 16:56

-20 var det när vi klev upp i morse. Det är så skönt att kunna tända i spisen och på nolltid få sådär riktigt härlig värme. Så mycket härlig värme så inte ens kroppen kom sig för att värka. Sådär mycket i alla fall.


Lugn och slapp dag. Borde ha jobbat men bestämde mig för att vänta till i morgon. Tyckte det var viktigare att bara få leva lite och ta hand om mig själv. Så det har blivit lite städning, lite pyssel och lite sova middag. Och en halvmil på crosstrainern.


Jag hade bestämt mig för att stoppa undan alla tankar på måndagens återbesök till just på måndag. Och inte bara på återbesöket utan att stoppa hela herr C och hans ruttna land i nån mörk håla åtminstone under den här helgen. Riktigt så blev det inte. Igår fick jag ett meddelande från vännen och ET-systern Anna som har det riktigt jobbigt nu. All min styrka till dig, finaste Anna! Du har redan en av dom klarast lysande stjärnorna och idag har även solen lyst för dig.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards