Alla inlägg den 19 december 2010

Av Ingela - 19 december 2010 19:16

I fredags i alla fall. Jag mådde oväntat bra och kunde genomföra nästan hela dagens program, köra ända hem och faktiskt orka skotta tillräckligt med snö för att parkera bilen. En lyckad dag! Kul att träffa gamla arbetskamrater och väldigt skönt att få komma hem en stund. För säkerhets skull smet jag in till stan igår. Det är jag väldigt tacksam för idag. Nu verkar det i och för sig ha slutat snöa men det hade blivit väldigt mycket snöskottning hemma i Bergshamra. För mycket för att vara belagd med snöskottningsförbud i alla fall...


I fredags kväll hade jag väldigt ont. I ett av stygnen. Så ont att jag höll på att få ett rent frispel. Som om det hade suttit ett häftstift där. Aj! Inga värktabletter i världen kunde ha hjälpt mot det. Det gav sig till slut i alla fall, med hjälp av kroppens eget lilla apotek. Tårar. Och nu har jag laddat upp med Xylocain ifall häftstiften går till attack igen...


Annars har jag ägnat det senaste dygnet åt att sova. Och att slappa. Och att ta det lugnt och prova lite olika linnen som jag köpte igår. Och att sova. Och slappa... Väldigt skön helg och alldeles lagom uppladdning inför morgondagens återbesök.





Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards