Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Ingela - 27 juli 2011 09:01

Bildbevis utkrävdes på Facebook i går. Och det är klart. Ska man så där ogenerat göra reklam som jag gjorde i gårdagens blogginlägg, får man väl försöka backa upp det på något sätt.


Så här


   blev det inte. Inte ens Sara skulle kunna trolla fram så mycket och så tjockt hår ur mina slitna testar. Det där är en bild på hur-konstigt-det-kan-bli-om-man-provar-ut-peruk-utan-att-tänka-sig-för. Fast bakifrån var det ju rätt snyggt...


Här kommer gårdagens resultat:


 

Med alla reservationer för hur svårt det är att få till ett bra foto på sig själv, med bra ljus och bra vinkel, kan man ändå se att det finns volym i frisyren och att det grå är borttrollat. Och en vinkel lyckades jag i alla fall med, om än helt omedvetet. Jag är rätt övertygad om att jag är den enda som faktiskt ser en del av mitt ärr efter porten på den här bilden. Men så vet jag ju faktiskt precis var jag ska leta också.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards