Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Ingela - 30 oktober 2008 19:44

Idag lyckades jag äntligen ringa så pass tidigt till vårdcentralen att jag kunde knappa in mitt nummer. Mitt under lunchen blev jag uppringd av en sköterska. Min knöl visade sig vara en cysta. Fast en godartad och ofarlig sådan! Lite trist att dom inte kunde ta sig den tiden att själva ringa upp och meddela detta. Tycker jag faktiskt. Men skönt ändå att få sortera bort det hela ur medvetandet. Det var ju trots allt det som var meningen med det hela.


Spolningen av venporten gick alldeles utmärkt. Inte för att den släppte något blod ifrån sig, denna gång heller, men det gick i alla fall smidigt och bra att spruta in i den. Nu ska jag förhoppningsvis inte behöva göra något mer med porten förrän den 10 december. Då ska den bort. Yes yes yes!!!

Av Ingela - 30 oktober 2008 09:02

Så där, nu har jag fått en chans att prata av mig gårdagens irritation. Det fanns helt klart andra orsaker till att skicka hem mig, än att korta kön. Det är inte alla som kan ta paus i strålningen, ens en dag. Självklart är det så att dom måste gå först. Det som hände igår var att två kanoner till stod samtidigt. Så det var rätt rörigt. Och kön bara växte och växte. Och med facit i hand, skulle jag ändå blivit hemskickad eftersom dom inte fick igång kanonen på hela förmiddagen. Nu är i alla fall ordningen återställd. Jag är nystrålad och sitter och väntar på att få min venport spolad.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards