Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Ingela - 8 oktober 2010 19:15

För en stund sen nåddes jag av det tråkiga beskedet att ännu en av våra forumsystrar blivit ängel. Vissa besked tar extra djupt.  Gabrielle var nästan exakt i min ålder och hade spridd bröstcancer. Jag kommer alltid att minnas hennes slutkläm i forumsignaturen: "lycklig trots allt". Finaste månsyster; i normalfallet hade jag gett dig en alldeles extra starkt lysande stjärna i himlen men för dig duger bara en måne! Så här kommer den. Vila i frid, vännen.


Det verkar som att proppen kanske gått ur i operationskön. I alla fall har Katrine äntligen fått lön för all möda och kamp i vårdgarantidjungeln och fått besked. Jag är så glad för din skull, vännen! Antagligen får jag åka lite snålskjuts på ditt kämpande och det är jag djupt tacksam för! Men än så länge har ingen hört av sig. Och dessvärre misstänker jag att jag får ligga på och tjata om jag också ska lyckas få till en tid.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards