Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Ingela - 14 augusti 2010 13:41

Vi har just upptäckt att vi lämnat ifrån oss vår väckarklocka, Yoker och jag. Inte för att det gör något att sova lite längre men jag trodde faktiskt att båda var lika goda kålsupare... Att gå på promenader med bara en hund är rena semestern och just det tror jag vi båda njuter av. Men det är tomt utan vår lilla Busa.


Idag hade jag stora planer på att tämja min djungel som definitivt har återtagit täten under den senaste veckan men jag orkar inte. Det är för varmt! 28,5 grader i skuggan. I stället har vi i vanlig ordning parkerat oss framför AC:n och ikväll tror jag att vi ska gå ner till sjön och ta ett litet kvällsdopp.


Om en timme gifter sig min ET-syster Linda i SkyView på Globen. Jag önskar er två, och hela familjen förstås, den bästa av dagar och framför allt att du slipper smärtorna åtminstone idag!


Linda har en insamling på Cancerfonden och där har jag lämnat min "bröllopspresent". Gör gärna detsamma!

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2219

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards