Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Ingela - 16 juni 2011 18:55

Underverk 1: Jag både kan och får powerwalka! Dagens 50-minutare tog knappt 40. Dags att planera ut en ny perfekt och lite längre gåslinga. Och hoppas på fortsatt lite svalare väder.


Underverk 2: Jag sov utan BH inatt! För första gången på ett halvår eller så. Det kändes varken bättre eller sämre när jag steg upp i morse. Alltså kan jag fortsätta ett tag till. Jag hatar verkligen allt som sitter åt. Verkligen hatar. Och det har verkligen varit jobbigt att ständigt behöva "snörpa in mig" i diverse åtsittande saker. Framför allt på nätterna. Och nu fick jag powersova nästan fem timmar i sträck inatt. Inte vågar jag blåsa faran över än. Därtill är jag alldeles för luttrad av herr C. Men som Kenta sjöng; "Jag har väntat så länge på just den här dan"!


vilket leder tanken till


Underverk 3: Jag går runt och mår just precis rätt bra. Rätt normalt. Lite stressad här och lite stressad där men som helhet rätt bra. Just idag i alla fall. Det är väl ändå vid närmare eftertanke kanske det största underverket av dom alla. Förutom att jag fortfarande lever då.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards