Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Ingela - 28 oktober 2009 19:27

... det är så sant som det är sagt och det vet jag ju sen länge. Men det känns lite surt ändå. Jag hade faktiskt gått på att "bloggagratis" var precis just det. En gratis bloggplats utan reklam. Och det var det i nästan två år. Men inte nu längre... Först kom en ny layout och nytt namn; bloggplatsen. Sen dök det upp ett rosaband. Båda två passerade utan att jag reagerade nämnvärt. Men så dök rubriken "reklaminställningar" upp i vänstermenyn. Och där kom det. Betala för att slippa reklamen. Suck! Det lär väl vara där det hamnar. Hellre betala än att plåga andra med en massa reklam. Men lite surt är det, som sagt. Lite förvarning från "bloggagratis" hade väl kanske inte varit fel? Hur som helst vägrar jag att byta namn på bloggen. Så länge som det bara går. Men det kanske kommer att kosta det också...


Igår hade jag plågsamt ont i nacken, eller kanske snarare ner mot höger axel. Så ont att varken Ormsalva eller Ipren lindrade det minsta. Så ont att det knappt gick att koncentrera mig på dagens konferenser. Idag hade det släppt lite i alla fall och kändes rätt bra ända tills jag kom hem och satte mig vid pianot. Man kan ju tycka att jag borde ha gjort den kopplingen alldeles på egen hand... Nåja, kroppen får vänja sig. För pianot är här för att stanna!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards