Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ingela - 8 november 2010 06:27

är jag absolut inte! Det tar ett antal år att bli bra på japansk matlagning. Det hade vi väl i och för sig förstått i förväg men nu är det definitivt bekräftat. Vi lyckades i alla fall få till några sushi- och tempurabitar som åtminstone hade lurat mig att tro att dom var japanska. En trevlig förmiddag fick vi och åtminstone äggsushibitarna smakade riktigt bra. Om jag nu får säga det själv :)


Annars började dagen mindre bra. Hela kampen för att överleva och ta mig hit kom ikapp mig. I morse brast det totalt och jag bara grät och grät. Det bara gick inte att sluta, så jag kom ner till frukosten som en rätt ynklig liten varelse. Men tack vare mina snälla kamrater och dagens aktiviteter är jag på banan igen! Och funderar som bäst på vad nästa överlevnadsmål ska bli.


Ett annat mål är min insamling. Jag höjde ju ribban eftersom det gick så fort att få in 5 000 och nu är det dags igen. 9 900 blir ju när som helst 10 000, eller hur?! Nu blir det inga ändringar förrän på fredag eftersom jag inte har med mig rätt koder här. Men låt inte det hindra er från att ge ytterligare bidrag! :)


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards