Alla inlägg den 12 november 2010

Av Ingela - 12 november 2010 19:21

Oj, det hinner hända mycket på knappt elva timmars flygresa! Jag har just läst alla inlägg på Facebook och i mailen. Och SMS:en. Och är helt överväldigad! Tack alla!!!


På planet blev jag lite extra ompysslad och fick med mig tre små geneverhus i tillslutna påsar. Allt för att vi (jag och husen alltså) skulle kunna ta oss igenom säkerhetskontrollen. :) För övrigt var hemresan från Tokyo till Schiphol på sätt och vis betydligt smidigare än ditresan. Fast ändå lite jobbigare. Jag sov mer men mest för att jag tydligen har plockat upp min gamla trogna förkylning nånstans på vägen...


Men oavsett hur och vad, är jag på väg hem nu (peppar, peppar... inga förseningar än i alla fall)! Och det ska bli riktigt skönt! Än en gång; stort tack för alla gratulationer och snälla tillrop! Som tur är är ju antalet stjärnor i himlen obegränsade, så idag blir det ett stort stjärnregn över er alla!

Av Ingela - 12 november 2010 05:18

Har just klarat av bussresan mellan flygplatserna. Det gick alldeles utmärkt att ta mig hit, även om uppmaningen att åka ut minst två timmar i förväg till Nagasakis flygplats var minst sagt överdriven. Dom hade inte ens öppnat när vi kom och personalen i Japan Airlines inchecknigsdisk till och med frågade varför vi var där så tidigt. Så kan det gå. Precis innan jag gick ombord passerade klockan midnatt även i SVerige. Så nu är jag 50 år på riktigt! Eller dubbelt kanske. Fast då blir det ju hundra och då vill jag faktiskt hellre leva i femtio till!


Jag har inte riktigt klurat ut nästa mål än. Kongress i Sydafrika om fyra år är väl i och för sig lockande men det känns lite fantasilöst att bara upprepa sig. Nåja, det dyker säkert upp något under resan.


Min insamling är uppe i smått fantastiska 16 150 kronor! Alla som gett sig tillkänna kommer naturligtvis att få ett alldeles eget tack. Och en egen stjärna i himlen. Men även ni som lämnat anonyma bidrag är självklart värda detsamma! Tack, tack och åter tack!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards