Alla inlägg den 9 december 2008

Av Ingela - 9 december 2008 19:12

Det var riktigt skönt med några bloggfria dagar. Det händer ju som sagt inte så mycket nytt nu. Håret växer sakta men säkert. Och skägget växer. Inte så sakta men desto mer säkert... I söndags fick jag raka mig under vänsterarmen för första gången sen i april. Under högerarmen börjar det se ganska bra ut. Ny hud har växt ut och det har inte vätskat på några dagar. Även på halsen pågår hudbyte.


Nu är det knappt fjorton timmar kvar innan jag ska inställa mig på dagkirurgen på St Göran. I morgon får jag äntligen ta ut porten! Inte för att den direkt har suttit i vägen men det ska ändå bli så himla skönt! En konkret bekräftelse på att det i alla fall är slut på cyto för denna gång. Och förhoppningsvis för alltid. Dessutom har den ju inte fungerat särskilt bra och det är väl en anledning så god som vilken att vilja bli av med den. Hoppas att det inte gör alltför ont och att jag är någorlunda pigg efteråt.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards